Polityka zwrotów

Jakie są warunki zwrotu?

1. Allepoduszki zaakceptuje zwrot zakupionego przez Ciebie towaru jeśli:

a) Opakowanie, jego zawartość pozostała w stanie nienaruszanym.

b) Produkty, które zostały rozpakowane z oryginalnego opakowania i będą nienaruszone, a otwarcia dokonano jedynie w celu sprawdzenia towaru. Zapis ten informuje o tym, że klient ma prawo do sprawdzenia zamówionego produktu, ale nie może z niego korzystać.

2. Allepoduszki zwróci cenę, z jaką sprzedano towar w przelewem na konto bankowe lub przez elektroniczną formę płatności w ciągu 14 dni od daty dostarczenia. Dotyczy pkt 1a i 1b.

3. Allepoduszki nie ma obowiązku przyjęcia produktów, z których klient korzystał, których stan jest naruszony, na których widoczne są ślady użytkowania. 

Rękojmia

Wszystkie produkty oferowane przez Allepoduszki są objęte prawem rękojmi. Jest to odpowiedzialność sprzedawcy za sprzedany towar, który obowiązuje przez 2 lata od momentu dostarczenia towaru. 

Istnieje możliwość reklamacji każdego towaru sprzedanego przez Allepoduszki z tytułu rękojmi, który w okresie do 2 lat okazał się wadliwy. 

Z tytułu rękojmi masz możliwość:

– Naprawy wady,

– Wymiany towaru,

– Odstąpienie od umowy zakupu (może wystąpić jedynie kiedy wada produktu uniemożliwia dalsze użytkowanie towaru)

Co nie uwzględnia reklamacji z tytułu rękojmi?

Wszelkie wady i uszkodzenia towaru, które nastąpiły po upływie 2 lat od daty dostarczenia produktu. 

Uszkodzenia i wady, które nastąpiły z powodu: niewłaściwej pielęgnacji, użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.

Rękojmi nie podlegają wady powstały w skutek niestasowania się do wytycznych Allepoduszki.

Reklamacja 

Podstawą prawną do reklamacji jest rękojmia udzielana przez Allepoduszki na wszystkie sprzedawane produkty – obowiązuje 2 lata od  momentu dostarczenia towaru do klienta.

Co nie uwzględnia reklamacji z tytułu rękojmi?

Wszelkie wady i uszkodzenia towaru, które nastąpiły po upływie 2 lat od daty dostarczenia produktu. 

Uszkodzenia i wady, które nastąpiły z powodu: niewłaściwej pielęgnacji, użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.

Rękojmi nie podlegają wady powstały w skutek niestasowania się do wytycznych Allepoduszki.

Jak zgłosić reklamację?

Możesz zgłosić reklamację produktów Allepoduszki w najwygodniejszy dla Ciebie sposób:

1. Poprzez kontakt mailowy z naszą obsługa klienta allepoduszki@o2.pl

2. Poprzez pisemnie na adres : ul. Wojska Polskiego 62, 11-010 Barczewo, Polska.

Aby zgłosić reklamację przygotuj następujące dokumenty:

• Wiarygodny dowód zawarcia umowy sprzedaży (paragon, potwierdzenie płatności, faktura)

• Twoje dane kontaktowe oraz adres, na który dostarczono zamówienie

• Dokładny powód reklamacji, szczegółowy opis oraz zdjęcie w formacie jpg

Rozpatrzenie reklamacji przez naszą obsługę trwa do 14dni, w tym czasie wnikliwie zapoznamy się z Twoją sprawa i dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązanie było jak najszybsze.

Mamy nadzieję, że wszystkie etapy reklamacji, aż do finału będą dla Ciebie jasne i przejrzyste, rozwiązanie które Ci proponujemy spełni Twoje oczekiwania.